Long time no see

Kollade igenom statistiken nu efter några månader utan bloggande och fortfarande har jag några få läsare varje dag, gulligt. Tänkte att jag slänger upp ett "Vad som hänt sist" inlägg för er!!

  • JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT EN HÄST. 31 styckna tog det innan jag hittade "The One". ORomantica, f.06, 170 cm, brun, snällastivärlden, omusklad och oriden. MIN NYA STJÄRNA.
  • Tatueringen är klar, gjorde ont som helvetet själv men blev så otroligt fin så det var verkligen värt all smärta.
  • Jag har cirka 6 månader kvar på gymnasiet?!?!?!? PANIK 

  • Har införskaffat träningskort på friskis så det där med studenten och beach 2012 kanske löser sig ändå?? Eller?!
  • Har ju faktiskt skaffat körkort också. UNDERBART.

  • Jag har fått en fetisch(perverst uttryck, men ni fattar) för solarium och det är nu min näst, näst, näst bästa vän <3

Ja, det var typ det som hänt under de 3 senaste månaderna.








Kommentarer
Postat av: MARTIN GRANETOFT

Vet hur det är, inte lätt när man inte har några vänner... Då får helt enkelt solariet bli en helt ok ej bff <3 <3 <3

2012-01-21 @ 14:06:49
Postat av: Anonym

ååååh martin jag älskar dig <3 va bra att få höra från en sån som dig att du inte heller har vänner!!!!!

2012-01-23 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0