Eqology

Kom nyss in från en springtur på typ 20 min och jag är helt slut, haha det är fan inte okej. Men jag hade nog aldrig klarat det om inte Mathilda hade chillcyklat (lat tjej som inte springer med mig, hehe) brevid och pepp-talkat med mig! Skön sommardag i övrigt. Chill uteidrott, slutade klockan 1, fick moppen fixad så nu går det att åka på den igen, var ute och gick med Mathilda, fixat lite med hästarna och ja, det var nog allt. Dom ska för övrigt stå ute inatt!! Det är typ första gången på sjukt länge. Är dock lite orolig över Carry, tänk om hon fryser i natt osv. Men jag slipper iaf mocka imorn, och det är HALLELUJA.

Jag har ju sagt att jag ska försöka röra mer på mig och lägga lite krut i skolarbetet opsv. Nu har pappa köpt hem ett EQ Life Pack baspaket, från EQOLOGY, som jag hoppas ska ge mig lite hjlp på traven.
"Life Pack är baserad på naturliga råvaror och innehåller de bästa produkterna från Eqologys sortement." 
Eqology är helt enkelt ett företag som erbjuder naturlig hälsokost baserat på växter och örter. Det finns allt från hudkrämer till teér och bantningspiller.
Det jag ska prova gör helt enkelt att man får mer energi, man blir friskare, kroppen tar lättare upp viktiga vitaminer och håller koll på kolesterolnivån osv. Sammanfattningsvis väldigt bra för kroppen alltså! Får se om det funkar på mig också. Hoppas det så jag får lite mer ork att göra allt jag måste. 



Här är produkterna jag ska testa. Lite dålig bild osv, men det sket jag i. Produkterna heter i alla fall Multichi Energy, K2 Plus och Nucleomega.
 Här är även en länk till deras hemsida ifall det är någon som blir sugen för mer information eller liknande. https://www.eqology.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0