ridtur i naturen!

Skön dag idag. Moppen startade inte idag heller när jag skulle åka till bussen (men nu är den iaf fixad).. hehe. Så jag fick lov att vara hemma.  Men missade inget speciellt, vi gör inte så mycket nyttigt i skolan längre eftersom det typ bara är 5 skoldagar kvar!!!!!!!!! men ändå har vi 2 prov. Kursprov i kemi imorn som jag har pluggat tok för lite till så får väll bara hoppas på det bästa! Och chillprov i historia nästa tisdag, sen kan jag ta sommarlov!!
Men idag har jag iaf ridit ut en sväng på Melle med Mathilda och Charmi!! det var jätte kul att få komma ut och rida igen :D sjukt länge sen...


Kommentarer
Postat av: marcus

kan vi inte få se lite ego bilde rpå dig snygging ;)?

2011-06-01 @ 22:21:04
Postat av: Kajsa

Nu kanske du hittar mig :D miss u <3

2011-06-02 @ 18:15:13
URL: http://kajsakavat.spotlife.se
Postat av: Emmie

hahah, ja nu ser jag att du har uppdaterat lite ;) haha. miss u 2 <3

2011-06-03 @ 00:03:55
Postat av: Anonym

håller med mackan!!!!!!!!!

2011-06-04 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0