Sug sug sug

Soltorgsfesten sög och KLIN vill jag inte tillbaka till. Obra ställe och sugdåliga vakter. Stunderna innan och efter själva festen var däremot vilda, spårade och ganska roliga! Och efter de få timmarna jag fick sova efter den kvällen tog jag cykeln klockan 7 på morgonen och cyklade in till borlänge. Skäve - Borlänge = ca 3 mil. Efter en lektion, som jag sov mig igenom, och en hamburgare på max med kajsa cyklade jag hem igen, 3 mil. så sammanlagt cirka 6 mil. Det tycker jag är ganska bra för en dagen efter dag.

Och idag, fortfarande trött som ett as har jag verkligen försökt plugga matte och få in någonting i skallen inför Nationella matte C provet imorn, men nej, jag fattar ändå inget. Och dessutom hänger mitt VG i matte på provet imorgon så jag har ju inte alls någon press på mig. Men jag får väll ta ett G. Jag orkar ärligt inte bry mig längre. Och jag och Karro kom fram till att ett G är faktiskt inte jätte dåligt.. Så nu förväntar jag mig G i matte C och blir bara jävligt otroligt glad om det blir mer än så!!!! Men det gör inget om ni önskar lite lycka till :))) Nej nu ska jag vila upp mig så jag orkar koncentrera mig i de 4 timmarna matteprovet.

Bilder från festen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt fin jag är!!!!!!! helt otroligt

2011-05-19 @ 22:51:09
Postat av: Anonym

jaaaaa det är du!!!!!!!! <33333

2011-05-19 @ 23:00:45
Postat av: Kajsa

den ena tanten på bilden ser ut som hon vi träffade i Falun!!!!!

2012-01-29 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0