.

Lite dålig uppdatering nu på slutet. Men fesligheten hos Linnea var i alla fall väldigt kul med mycket folk och kanske ett glas för mycket.. Söndags förmiddagen spenderades på ridklubben där jag red La:3 för Chrisitna Hane på Surprice. Det gick väll kanske inte allt för bra. Vissa saker var jätte bra medans andra extremt dåliga. Men han var lite stark och stel och jag var väll kanske lite för trött för att kunna prestera 100%. Men det var kul!

Nu är det 2 veckor och 6 dagar sedan vi var iväg till veterinären med Carry och imorgon är det dags igen. Jag får ångest bara jag tänker på det. Men jag hoppas med hela mitt hjärta att hon är frisk igen! <3 Ush nej, jag ska verkligen inte försöka tänka på det nu och försöka få en bra nattsömn istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0