Tävling med Surprice

Nyss hemkommen från tävlingen. Det gick väll inte jätte bra och inte jätte dåligt. Men jag red inte bra och Surprice var seg och lite hängig i handen och lite ostadig emellanåt. Men jag är ändå rätt nöjd, han är ju trots allt en gammal seg ridskolehäst som, jag tror, gud glömde ge bakben till. Vi red på drygt 56% och kom väll typ på 14e plats eller liknandem men det var ändå bra eftersom det var Christina som dömde. Men det var lite kul iaf!
Men jag saknar Carry som fan!!!!! Kände det när jag gick av tävlingsbanan, vill bara ha henne och ingen annan... Men jag vet att det inte kommer bli så.. Men jag vill så jävla gärna.

Det gick iallafall bra för Mathilda och Melle som slutade på en 4e placering. Grattis :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad kvällen har att erbjuda, festligheter eller kanske chill med Mathilda. Blir säkert bra hur det än blir!!

Kommentarer
Postat av: jonathan

du är bäst ändså

2011-05-14 @ 22:37:08
Postat av: Anonym

tack jonathan!!!! vad snäll du äör

2011-05-14 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0