Soltorgsfäzzt

Helgen har varit bra och det blev lite festligheter. Det var kul.
Nu har vi laddat om batterierna på nytt och taggar inför sista SOLTORGSFÄZZTEN på KLIN imorgon!! Synd bara att det är sista festen.. Men vi ska ha grymt kul och äga dansgolvet osv. Jag har tillochmed inhandlat vita kläder till temat Sensation White. Så nu följer jag också temat, för en gångs skull. Och till det har jag nyfärgat knallrött hår som bästa Mathilda har hjälpt mig att färga!! Bättre kan det ju inte bli. Fast jo. Nej nu ska jag sova så jag är på topp imorgon, och sovmorgon sitter ju inte helt fel då!!
Godnatt

*synd att jag inte har några kort att fylla ut mina extremt braiga inlägg med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0