Ovanligt med energi

Jag tror de där hälsopillrerna redan börjar verka, känner mig mycket piggare osv! Och jag har redan fått större lust till träning. Har en skön träningsverk i hela kroppen och vill bara att det ska bli mer, mer, MER. Ska träna som tusan inför sommaren (jag vet, det är typ sommar nu.. men sommarlovet). Ska fan vara snygg då. Och jag ska plugga  som tusan också. Tro det eller ej, men jag vill faktiskt plugga. Vila kan jag göra på sommarlovet.

En ovanlig sak som hänt idag är att jag har köpt kläder!! Det händer typ aldrig och det märks även på min extremt fattiga garderob, hehe.. Men jag köpte i alla fall 2 par shortisar, 2 t-shirtar, en klänning och en typ bh. Fast är egentligen ganska osäker på hälften av grejerna. Men Mathilda ska komma över imorn och vara smakråd så får jag se sen om jag behåller det eller inte. Vi ska även titta på Harry Potter om det var någon som undrade :)))

Dessutom är jag sjukt taggad inför SOLTORGSFESTEN på tisdag!!!!! Den var egentligen anledningen till varför jag shoppade idag, tema vitt och noll vita kläder i garderoben.... hehe



Det är sån här modell på ett par av shortsen jag köpte, fast vita (hittade ingen bild på de). Även de jag är osäkra på. Dom är sjukt snygga men jag vet inte om dom passar mig egentligen..


Kommentarer
Postat av: kajsa

2011-05-13 @ 13:34:27
Postat av: Kajsa

shortsen sitter säkert asnice! vi börjar träna :D jag är fett pepp! har faktiskt var ut 3 gånger den här veckan å sprungit!

2011-05-13 @ 13:35:31
URL: http://kajsakavat.spotlife.se
Postat av: bloggägaren

ÅH va du är duktig!! Ja nu kör vi verkligen på riktigt!! :D Jag tror fan att jag ska åka vasaloppet som projektarbete så jag lär träna som faaan. så lika bra att börja nu!

2011-05-13 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0