Hudiksvall och sommarkväll

Övningskörde väll till Hudiksvall idag och drog på 140 på motorvägen osv. Väl framme efter 2 felåkningar och 8 mil extra, provred jag en häst som visade sig inte alls var min typ. Han kan nog bli sjukt fin om ett år eller så men jag orkar inte lägga ner den tiden och energin på honom. Så då blåste vi väll hem igen då.

Nu på kvällskvisten drog jag och Mathilda ner till sjön igen och fiskade igen och fick upp fiskar igen. Dock inte lika feting stora som den jag (stolt betoning på jag där) fick upp igår.. Men dom dög. Och jag gjorde ett dåligt försök att bryta nacken av en fisk men fick sedan sån panik att jag slängde ner den i vattnet igen.. förhoppningsvis kanske den blir uppäten av en fisk innan den självdör.. he he. Måste kasnke lära mig det där. Men kvällen var sjukt fin!! Spegelblankt vatten, solnedgång och ljummna vindar. Så mycket närmare sommarkväll går det nästan inte att komma.

tyvärr dålig bilduppdatering, men för närvarande har jag ingen mobil med kamera och därför kan jag inte ta kort osv. Sån här fet fisk fick jag i alla fall igår!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0