fantastiskt skön dag

Har haft en chill hemma dag idag eftersom moppen inte funkade när jag skulle ta den till bussen.. det är ju inte direkt så att jag gråter över det, hehe. Så istället för att ha 2 ganska värdelösa lektioner och fetaste hålet har jag legat och soolat hela dagen!!! fett skönt. mindre skönt är att jag bränt sönder tuttarna efter att jag passat på att sola topless när jag ändå var ensam hemma.... he he.

Men det som gör den här dagen fantastisk är att jag har ridit på Carry!!!!!! skrittade dock bara i typ 10 min men det var fantastiskt kul och underbart och jag vart sjukt lycklig! min underbara lilla prinsessa. hon var precis lika busig och framåt som hon alltid brukar vara. Ååh, vad jag saknar tiderna vi hade.....







Åh, hon är så fin min älskade bäbis <3333 kan seriöst inte sluta titta på henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste!!!!! :-)

2011-05-27 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0