vad har jag gett mig in på

Idag har det hänt något otroligt.. Jag kollade på WorldCup hoppningen från Göteborg horseshow och vart så inspirerad så jag vart tvungen att anmäla mig på en hopptävling.. haha. Hur ska detta gå? det är dock bara en clearround på 1m, men ändå. Ska bli spännande och kul!! sjukt länge sen jag var med på en regional hopptävling.. exiting..
Men jag kom på att det var ett tag sen jag hoppade nu, men som tur är så ska jag både hoppträna idag och nästa måndag så jag hoppas vi är i hoppform tills den 13 mars.. eller om det var den 12, kommer inte riktigt ihåg.. haha. Och när jag kollade till min ekonomi på TDB så såg jag att jag hade fått tillbaka 120kr i premier sen högbo den 20 februari, det var ju fina fisken det :D
Nej nu ska jag ut och fixa stallet innan vi ska iväg på träning. För sen, ikväll, blir det en hederlig, gammal, vanlig filmkväll med gammla hederliga gänget, det ska bli myyys! :D<3 Och våra gammla filmkväller innebär såklart skräckfilm. Omg, det var säkert 2 år sen jag kollade på skräckfilm senast, jag kommer ju kissa på mig.. Det blir nog en intressant upplevelse i sig också. haha.
Slänger upp en gammal bild från en hopptävling också för nu blev jag sjukt hoppsugen!!!

Fina, fina Carry <3




såg att bilden blev väldigt liten.. men aja, det får ni leva med :*.hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0