0:a

Trots att banan innehöll mur och vattenmatta idag så tog vi oss runt felfritt!! :D Det gav oss till och med en rosett. Förutom att vi hade noll rytm, konstiga språng banan runt och att Carry hade kontrollen över mig så är jag väldigt nöjd, haha. Och det var kul som attan, det är ju det som är huvudsaken. Men en mindre kul grej var att vi hade kollat fel på starttiden så vi var där en timme för tidigt.. men bättre tidigt än sent.
Måste bara säga: ÅÅh vilken bra häst jag har, Älskar dig Carry <3

Fick tyvärr inte med någon bra kamera så det vart inga in-action-kort.. Men det här får duga. Jag ser dock ut som en uppstoppad ko, men det sket jag i :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0