pluggdag

Jag stannade hemma och pluggade idag bara för att få nånting gjort, jobbar typ aldrig i skolan annars.. Hann faktiskt med ganska mycket. kunde kanske vart lite effektivare.. men äh. Hann till och med ut och springa en sväng! en dålig ide med det var att jag åt massa tacos innan. fy fan. har aldrig någonsin haft sånt håll.. trodde seriöst att jag skulle spy för att det gjorde så ont.  

Försökte även gallra ur min klädhög till gambia, fick bort en sisodär 2 linnen och ett par shorts.. Det hela kommer nog sluta med en sjuhelsikes övervikt. heh.

Och på tal om ingenting osv så ska jag ju iväg på hopptävling imorn!! hihi. En mindre kul grej med det är att jag startar först av alla, klockan 8... Men jag är ju van att gå upp tidigt så det ska väll inte bli nåt problem, eller?. En mindre dålig grej med att jag startar först och bara rider än klass är iaf att jag kommer hem tidigt. Det resulterar i att jag kan plugga ännu mer. wihoooo.......

här är en bild från tävlingsäsongen 2009 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0