soool in my <3

Filmkvällen igår blev väldigt myys! Men dock blev det ingen film så egentligen kan det väll inte kallas filmkväll.. meeen skit samma. Istället lagade vi tacos, muuuuums, spådde oss i tarot kort och satt uppe och snackade till 3. Så inatt har jag fått ca, 5 timmars osammanhängade sömn. Det börjar ta ut sin rätt redan nu. Vet inte hur jag ska orka med dagen?? Men jag ska ju faktiskt träffa Kajsa så det borde ju vara lugnt, hon ger mig jämt så mycket energi! och vi ska förövrigt till Borlänge och sen ha spa-kväll i hennes bastu. LOVLEY.
Eftersom alla är intresserade så kan jag tala om att träningen gick jätte bra igår! Carry var lika fin som alltid om inte finare. Hon börjar bli riktigt stark bak och mjuk och fin i sidorna nu, ååååh jag blir så glad! <3
Efter en träning så är det promenad som gäller så därför ska jag och Carry ta en promenad i vår(kan man verkligen säga så, är det typ vår nu?)solen nu. underbart. Får se vad min hals säger om det bara. Den lever sitt eget liv lite smått och har börjat gjort ont sen helgen, hoppas det blir bra snart så jag kan komma igång med min träning på riktigt nu. Nej men nu lär jag skynda mig om jag ska bli klar till 12. tjaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0