mindre bra

Fy fan, jag tror livet tar död på mig. Är helt slut hela tiden och orkar inte göra något förutom att titta på sex and the city. Det är inte bra. För jag har så sjukt mycket jag måste göra innan jag drar iväg! 
Och biologi provet idag gick ju också mindre bra, hehe. Räknade ihop de poäng jag trodde jag skulle få och det vart 2 över g-gränsen så jag ber till gud att jag får g. När jag ändå pratar prov kan jag berätta att vi fick tillbaka kemiprovet idag också. 30 poäng från max, varav 20 var VG poäng. haha det är ju ett skämt.

Och nu, i snöstormen, m å s t e jag ut och gå med Carry, det är ju mindre kul. Ibland, dagar som denna, önskar jag faktiskt nästan att jag inte hade nån häst, tänk va chill livet skulle vara då.. inga måsten och bara kunna göra vad man vill.. Fast nej, jag skulle bli rastlös och uttråkad, hästar är mitt liv, det bara är så. 

Det sista stycket skrev jag för en sisodär 2 timmar sen och det var meningen att jag skulle gå ut i stallet då, men så vaknar jag upp nu med datorn på magen. Vad var det som hände där egentligen? Men i alla fall ska jag gå ut i stallet Nu och jag hoppas på bättre väder.

Slänger upp en bild på Carry i härligt vår väder. mer sådant, tack. (titta dock inte på hennes man, he he)


Kommentarer
Postat av: tja

Du somnade. Det hände

2011-03-10 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0