hoppträning

Nu ska jag iväg på hoppträning, igen.. Var nämligen iväg och hoppade igår också och då gick det riktigt bra så hoppas det går lika bra idag :) Och det var meningen att jag skulle plugga lite biologi nån timme innan träningen men vart det så eller? neeeej.. och kommer jag plugga mycket när jag kommer hem 8, halv 9? neeeej.. men fan va dålig jag är, jag måste börja lära mig att plugga i tid och strukturera upp allt! annars kommer det aldrig att gå.. men som alla gånger förut: men nästa gång, då jäklar ska jag plugga i tid och kunna allt jätte bra!... yeah right..

Tjejen som kommer få ig på provet imorn :)))))))))))))))

Kommentarer
Postat av: K

här finns det en till tjej som kommer få ig!

2011-03-08 @ 17:56:02
Postat av: E

dååååliga jahooer.

2011-03-08 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0