hm..

Idag har jag i uppgift att vara barnvakt åt mina kära bröder medans mamma och Bernt åker till ikea. Dryyygt. Men det gick sjukt bra, dom var så snälla och lekte lugnt och fint med varandra så jag passade på att plugga lite. Jag såg i ögonvrån att dom satt och ritade och dom gjorde lite fina teckningar till mig osv så jag la inte så jätte stor vikt i att titta till dom. Men efter ett tag så tittade jag upp och vad gör inte skitungarna, jo dom står och målar med tusch på sig själva över hela magen och armarna. Bra barnvakt jag är känner att jag är, kanske ska bli mitt yrka till och med. faaaaaaaaaaaaast... Aja, dom får väll bada sen så hoppas jag att det försvinner. Nu ska vi iaf göra lite pannkakor och så hoppas jag att dom inte gör nå mer bus.
Söta killar det där.. heh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0