energii

Tror aldrig att min ork ska ta slut idag. Efter storstädningen så plöjde jag igenom min garderob, provade allt och vek om allt. Och så började jag packa lite smått tills Gambia, eller jag valde ut det jag ville ha med mig. Det är nog redan typ 7 kilos övervikt, hehe. Så jag ska nog gallra ur den där högen 2-3 gånger, minst. För jag har alltid med mig för mycket kläder och använder typ aldrig något av det. Om jag känner mig själv rätt kommer det bli exakt lika dant den här gången också.. Men det var i alla fall sjukt kul att ta fram alla sommarkläder igen!!! Åååh, SOMMAR <3
 
Bara ett litet konstaterande såhär på kvällskvisten; om 7 dagar ligger jag och sover i vårat jätte fina hotell i Gambia!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh :D 
Jag har inte riktigt insett än att vi snart ska åka, tror jag inte kommer göra det heller förens vi sitter på planet.. Känns sjukt overkligt. Men det ska bli så grymt skönt att få komma bort från allt och bara koppla av i en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0