biologirapport, check.

Oj. Började att skriva en biologirapport när klockan var halv 9. Tänkte bara skriva lite grann, men helt plötsligt var den bara klar. Konstigt. När jag sen kollade på klockan så var den 00.00. Så jag har setat i 3.5 timmar och knåpat med den, fick ihop 3 sidor. Och jag har faktiskt tyckt att det varit lite kul(även fast det var världens sämsta labb att skriva en rapport på), ett under. Det känns så sjukt skönt nu när den äntligen är klar! Har gått och tänkt på den i flera veckor men aldrig orkat skriva klart den.. Varför gör jag så? Det är ju bättre att göra klart skiten så snabbt som möjligt så har man det gjort, men nej, jag kan minsann aldrig lära mig det.. hm. 
Nu kan jag då somna skönt i alla fall, vilket jag inte gjort på ett tag.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0