bastu chill osv (ingen smajley)

Borlänge idag med kajsa, och det vart lyckat som fan. hittade MASSA (okej, massa var att överdirva men mycket) grejer men ändå vart jag knappt inte ens ett dugg fattaigare, det är skills måste jag säga. Och NU har vi bastat klart och chillat och råkat tagit en drink osv, och nu ska vi göra en hemmagjord nattpizza. det ska bli mums och gott och bra osv (igen). citat fran kajsa: "Jag skriver inte med den här PINNAN" hihihihihihihihihihih, vi dog när hon sa det. och samtidigt tjattar vi med ett retard till turk(eller nåt sånt) som säger:

är du enta nyfiken
?
Det är början
?
Nej, jag turkisk jag inte
??
Vad varnade
??
hahahahahh
?
Har du slumrar
Inte trött
hahahaha
??
Har du sova nu
??
Du är en smart tjej som visas
??
Är du trött på mig
???

VAd är det för fel på killen?????? ja, jag vet inte. heh.
Nu är kajsa otålig. Nu ska vi göra PIZZA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0