33 timmar

Om 33 timmar +-0, sitter jag på planet på väg till Gambia. Jag har verkligen inte fattat det än, antagligen kommer jag inte göra det förens jag är hemma igen. Fast det kanske blir lite verkligare när jag tar första malariapillret imorgon? Väskan är i alla fall packad och det gör att det blir lite lite lite verkligare, men jag fattar ändå ingenting.. (som vanligt alltså, hehe. nej inte kul.) Och jag lyckades få ner vikten på väskan 2 kg under maxvikten, ganska stolt över mig själv måste jag säga!.. Men jag är mindre stolt över att jag inte har pluggat samhäll. men jag bryr mig inte heller så det var väll skit samma då.
Nu blire sova så jag förhoppningsvis orkar upp till skolan imorn, för sista gången på några dagar. wiiihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0