mathilda är verkligen den bästa som finns älskar dig mest loooove kommer aldrig ha npn så bras om du :-))

Vi var lediga från skolan igår så jag och Kajsa åkte in till borlänge köpte lite secondhand kläder på p&l cafeet, eller det var bara jag som köpte, åt oss feta på thaibuffe och hade det trevligt!! På kvällen bakade jag och Mathilda en cheesecake som blev extremt god och hade sedan filmmarathon, som vi sov oss igenom..... som vanligt alltså. heh.

Eftersom det är röd dag idag så var vi ju självklart lediga idag också!! (Börjar vänja mig vid det här med att vara ledig nu och det känns helt okej.) Och jag har varit ute och skrittat på carry igen, eller skritta är väll att underdriva, hon var sjukt pigg och taktade hela vägen. Haha man kan verkligen inte tro att hon är halt.. Lilla pluppan :). Och en till grej som hänt idag är att jag och Mathilda tog oss första doppet för i år!!!! Det var faktiskt inte så kallt, ganska skönt faktiskt. Så nu är det sommar på riktigt! och bara en vecka kvar till sommarlov...

Tror jag äger den tjockaste hästen i byn just nu... haha


Ps. Tack Mathilda för din fina rubrik!! du är verkligen fyndig du..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0