tråkigt, random, mitt liv osv.

Skön gårdag som spenderades med Kajsa, cykeltur, planerande av cykelsemestern på gotland (därav cykelturen, hehe) och en hel del skratt. Det blir alldeles för lång tid mellan gångerna..

Och för den delen har vi fått ett hästtilskott som ska vara här ett par dagar, magdas häst Alexia. Var tänkt att jag skulle ut och rida en väng idag men vädret satte stopp för det.. lite tråkigt. Hade faktiskt vart kul att få komma ut och rida en sväng. Och jag känner nu att jag verkligen vill ha en ny häst, jag tyckte till och med att det var roligt att mocka idag... Jag har sett fram emot det enda sen igår när dom gick in för kvällen, och då är det något som är fel, hehe...
Men jag får se om det kanske spricker upp lite senare om jag tar mig en tur då :)

Jag har även varit lite duktig idag, cyklat till och från jobbet OCH varit ute och gått med Mathilda. (det kompenserar verkligen tårtbiten och wienerbrödet jag käkade på jobbet idag).
Jag har även lekt dränkt katt i häcken hela dagen.... Inte kul med dålidt väder när man jobbar ute hela dagarna...

En till grej som hänt är att Monica har fått hem en häst, så förtillfället är stallet fullt nu (K bry).



Kommer aldrig hitta någon som är lika bäst som dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0