hålet i mitt hjärta värker

20110612 - glädje, lycka och bus
20110613 - tomhet, tårar och endast minnen
Tänk att allt kan förändras så snabbt. Men vi har haft 3 dagar, 2 månader och 2 underbara år tillsammans! Och jag är så fruktansvärt tacksam över den tiden. Du har betytt allt för mig, du var mitt liv och är det fortfarande i mitt minne. Jag kommer aldrig glömma dig, Carry On
Nu kommer en bildbomb från våran sista dag tillsammans och en av den lyckligaste.. :)


haha det finns några sånna här kort på henne, hon kommer och ställer sig alldeles framför en så man ska kunna klia henne. Så otroligt söt! :)

Det jobbigaste med allt är att hon inte visade att hon hade ont, man kan ju inte dirket tro att hon är halt här...


Vild och vacker!



haha jag skrattar varje gång åt den här bilden..

Fin galopp med huvudet nere i marken, haha. Åh vad söt hon är...

Jag älskar dig över allt annat Carry On <3
Du har och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Ha det så bra i de evigt gröna ängarna tills vi ses igen. Jag vet att du har många som väntar på dig där och tar hand om dig åt mig. Och du, galoppera gärna av dig lite mage tills jag kommer..!
Jag är din föralltid <3.
Bye bye hollywood hills forever...

Kommentarer
Postat av: mamma

Bästa busiga, goa, söta, underbra, snälla, kloka sötnos som fanns! <3 Ja du Emmie, en sån pärla Carry var<3. Svårt att förstå att hon inte finns mer:'(. Nu får vi minnas henne å se på alla härliga kort vi har;-). CARRY ON<3 <3 <3 I miss you:'( ! EMMIE <3 <3 <3 I love you!

2011-06-13 @ 23:56:52
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på blgolovin?:)

2011-06-14 @ 00:42:16
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0