tiden springer iväg

Tiden springer iväg och kvar blir stackars bloggen utan inlägg. osv. Kan berätta lite kort att jag har jobbat 2 av 4 veckor på kyrkogården, firat midsommar, myst med vänner, festat i skäve, hittat på en häst som jag vill ha och som vi kanske ska köpa ( :D :D :D :D :D :D) glad tjej!, det är p&l nu och det fina vädret har börjat igen så nu är det sommar på riktigt. Och jag ska njuta den här här veckan av ledighet och P&L och vi ska ha grymt kul!!!!

Finaste bilden på Mathilda och Melle osv. hahahha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, kan jag få numret till tjejen på bilden? sitter snyggt, ser galet vältränad ut och ja, en riktig pudding helt enkelt!!!!!

2011-06-28 @ 19:44:02
Postat av: Anonym

men klart du kan få det!!!! 073-4578399

2011-06-29 @ 03:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0