tattuering



Fixade mig en tattuering under den spårade lördagden. hahaha. Kanske inte den allra vackraste och finast gjorda, men det betyder sjukt mycket för mig! CO som i Carry On :)<3 (inte ko alltså) Så nu kommer jag föralltid bära med mig henne kroppsligt och i minnet. Känns jätte bra!

Vi var till veterinären idag igen med henne för en till hältundersökning och hon har så klart inte blivit nå bättre, det visste jag redan innan. Men det kändes så skönt att få det bekräftat, att hon blir inte bättre. Så nu har jag gjort beslutet på riktigt och vi ska ringa till Torkel i morgon för att boka en tid. Det känns självklart skitjobbigt och jätte tråkigt, men ändå skönt och lätt på något sätt. Så nu vill jag bara ha det gjort så snabbt som möjligt. Ta smällen och sedan kunna gå vidare. Älskade fina flickan..

När jag hör den här låten kommer jag alltid tänka på dig Carry <3
http://www.youtube.com/watch?v=jIzEEhZkthY 

Kommentarer
Postat av: mamma

<3 <3 <3

2011-06-08 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0