lördag

Fin kväll igår i Majas stuga, med fina vänner, glada skratt, fin sång och god mat. Kvällen kunde nog inte blivit så jätte mycket bättre tror jag. Och GRATTIS än än gång till födelsedagsbarnet Maja som blivit stor flicka och myndig!!! :D osv. Och jag har kommit på att jag har bra underbara vänner!

Förresten så var jag med på KM på Surprice igår också, red LA:1. Han var faktiskt jätte fin på framridningen men sen inne på banan dog han helt, jag fick verkligen dunka för att få honom framåt..... inte kul alls. Kändes bajs. Och just då saknade jag Carry så sjukt mycket........... Men vi skrapade iaf ihop 58 %, 2% bättre än förra gången iaf. Och hamnade på en andra placering.  

Bild sen förra KM när det gick liiite bättre!


Bild på maten och på födelsedagsbarnet, förstås, och kajsa.
(hoppas att det inte gör alltför mycket att jag kopierade dina bilder emma? ;))

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, gud nej! :)

Bara att du frågar eller skrev så där går det bra! ;) :)

2011-06-19 @ 20:11:39
URL: http://ejohansson.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0