jag saknar dig så otroligt mycket.

Jag försöker leva på mitt liv som att allt var som vanligt. Det funkar ganska bra emellanåt, speciellt på jobbet. Men när jag inte har något att göra och fri tid att tänka blir det jobbigt, lika när jag ser acke där själv i hagen.. det är riktigt jävla skitjobbigt. Jag har mina stunder då jag bryter ihop. Men man måste få ur sig all sorg för att kunna läka, och bli starkare igen. bryta ihop och bryta igenom. Så jag kämpar på, men det kommer aldrig bli som förut, inte till 100%.


Kommentarer
Postat av: du känner igen ip adressen hoppas jag

:-( <3

2011-06-15 @ 17:47:25
Postat av: Karrowe

haha nej! världens sötaste tjej bara, och bra film!! HUR söt är hon inte? IT'S SO FLUFFY!!!!

2011-06-17 @ 17:59:05
URL: http://fmlplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0