♥♥♥♥♥

Bästaste Kajsa fyllde år igår!!! Grattis på stora 18-årsdagen lilla gumman!!!!! Ps. du klarar dig, visst?!

För övrigt har jag börjat jobba hos min käre far. Jag ska måla huset, byta plankor i trappen, bygga ställningar osv. Det blir säkert ett väldans bra resultat eftersom jag är en sån extremt bra snickare och målare :)))))))))))) Jag tror pappa får be till gud och hoppas på ett mirakel. 

Imorgon ska jag och pappa åka iväg till södertälje och uppsala och jag ska provrida 4 hästar! hoppas att någon är bra.. Annars har jag tre hästar till som jag ska provrida på söndag i västerås och eskilstuna. Sammanlagt efter helgen har jag provat 14 hästar och jag tycker att nån av dom borde vara den perfekta! Förut har jag provat högst 4 hästar både när jag köpte Trinda och Carry. Så jag börjar bli lite smått otålig nu.. Det kanske är jag som får be till gud och hoppas på ett mirakel nu då. 

 
18 år, puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: adam

du är som levande en ängel

pussssssssssssssss

[email protected]

gbg-kille-adam

2011-11-26 @ 17:16:31
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0