Intensivt

Det kan hända mycket på bara en kväll. Wille och Carry har hittat varandra i "de evigt gröna ängarna"... Ett plötsligt tarmvredsanfall och sedan bara borta. Gamla Wille....... Men ni har det bra nu tillsammans i alla fall <3

Lite roligare nyheter är att jag blir själv hemma hela nästa vecka, jag har bara en vecka kvar på jobbet, allt hö är inne (efter ett sjuhelvetes slit..). Jag, Kajsa, Karro och Sandra ska åka till göteborg(!!!!!!!!!!!!!!!!!!) 5 dagar i augusti. Det är bara en vecka kvar till Gotland(!!!!!). Imorgon ska Jag, Mathilda och Victoria ta en tripp till Uppsala, sova i tält och åka hem på söndan. Där ska vi titta på distanstävlingar och jag ska titta på tre hästar!. På torsdag ska jag titta på ännu en till. Och jag hoppas att någon av dom 4 kan vara nåt att ha!!

Nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon! Godnatt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0