Hemma från Gotland!

Hemma igen efter grymma dagar på Gotland! Är dock lite trött på cyklar nu. Men vi har haft det otroligt bra, med faktiskt fint väder och vi har klarat oss utmärkt helt själva, trots en massa strul med cykelhelvetet och dåliga uthyrningsgubbar.. Men det är så skönt att komma hem igen, för man uppskattar verkligen allt i hemmet så mycket mer. Bara att ha en toalett 10 meter ifrån sig, rinnande gott vatten i kranen 10 meter ifrån sig, kläder som hänger i garderoben osv osv. Sån vardagslyx man absolut inte tänker på annars.

Idag har varit en extra skön dag då övriga familjen är på minisemester och jag är helt själv hemma utan några som helst krav på mig att jobba eller göra ditten och datten. Första gången på hela lovet! Så jag tog mig en välbehövlig springtur, badade i poolen, fixade mat till mig och bästa vännen Mathilda. Sen har vi kollat på film, ätit godis och myyyst. Nu väntar The Hunks och ännu mer godis! Livet är gasnka bra emellanåt alltså!

Här är Kajsa-Bajsa (namnet hare faktiskt en ganska så rolig innerbörd nu, hehehehee) på en av våra underbara frukostar alldeles vid havet! Vi hade en minsann en bra semester Kajsa!!
 
  

Kommentarer
Postat av: adam

pusssssssssssssssssssssssssss

2011-11-26 @ 17:17:16
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0