Gotland

Dålig uppdatering, igen.. Men Uppsala var kuul och vi överlevde. Blev tyvärr ingen häst, men det är bara att leta vidare. Jag har även slutat jobba!!! skönt som F. Och igår hade jag även lite finbesök fån Stockholm, hihi.

Nu i 1.5 vecka framåt kommer det fortsätta att vara kass uppdatering för jag och bästa Kajsa ska dra iväg till Gotland på cykelsemester som även är vårat projektarbete i 3an. Tror det kommer bli galet kul. Bara tanken på oss två, en tandemcykel, själva en hel vecka och tältsovning får mig att skratta. haha. Och förhoppningsvis överlever vi och kommer hem som planerat och kan njuta fullt ut av sommarlovet som är kvar.

Så hejdå Dalarna och hej GOTLAND. wihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0