spontanious

Kvällen igår som skulle bli mys-chill-träffakusiner-sovatidigt-kväll utvecklades istället till en spontanfest-kväll, allt tack vare min kära kusin Anna. Så jag skyller allt på henne.. hehe. nejdå. Men det är ju tur att man är tjej så man kan flörta sig till en gratisfylla i alla fall. Eller tur och tur. heh. Kvällen/natten/morgonen kan iaf summeras ihop med 4 ord: pinsam, dryga (och då syftar jag framförallt på Filip Eriksson..)- och underbara människor. Ja det var en bra beskrivning på det hela :)
Slänger upp lite dåliga bilder också från kvällen där jag såklart är med på alla bilder eftersom jag jämt bara tar kort på mig själv med folk.. linslus eller vad. haha. 








Kommentarer
Postat av: din K

Hur får du pinsam, dryga och underbara till 4 ord?? hHEhe. WOOOAAAHH!

2011-02-27 @ 17:37:02
Postat av: din E

men hallå, människor också faktiskt.. din tönt

2011-02-27 @ 17:42:59
Postat av: Arvidsson

Ha ha vaddå mitt fel? det va ju du som ville att vi skulle dra dit lover! haha :)

2011-03-01 @ 11:11:15
Postat av: Andersson

jag skrev faktiskt haha, nejdå. så jag skyller inte alls på dig ;) faaktiskt.

2011-03-01 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0