träning



Vilken normal människa går upp halv 7 på en helg? inte många.. Det gjorde i alla fall jag idag för att åka iväg och trimma dressyr i säters ridhus på min älskling. Men det gick inte lika bra som det brukar. Så jag vet inte riktigt hur det kommer gå nästa helg när jag ska iväg och tävla.. Men det är skit samma, ska bara bli så underbart jävla kul att få komma ut och tävla igen! I´m soo
E X I T E D!!!!!!!!
Jag räknade ut lite hastigt att det är över 8 månader sen jag tävlade sist.. 5 juni 2010 hade vi våran sista tävling innan Carry blev halt i X antal månader :( Men det är över nu och hon är finare än någonsin och jag är såå gald för det :D

Bilden är på Carry efter vårat intensiva dressyrpass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0