loov <3

Fetaste kemiprovet avklarat idag på 9 fucking sidor och 85 poöng totalt.. helt galet. Tror det gick helt ok bra iaf, hoppas jag?!
Efter feting provet så var det bara flum resten av dagen och det var först när vi väntade på bussen hem som jag insåg att det faktiskt är SPORTLOV nu. sköööööööööööööööönt! men bara för att det är lov så innebär inte det att jag är pluggfri. Nejdå, jag har feting kemirapport, biologirapport, engelska uppsats, biologiprov att plugga till och ett varsit kapitel i kemi och fysik boken att göra. Så jag kommer nog att ha fullt upp, ja. Men det tar jag tag i sen. Nu ska jag bara chilla och försöka få tillbaka min hjärnkapacitet som försvann efter provet (eller ja, under också). Det blir nog inte jätte svårt med tanke på att jag hittade sändningar från Göteborg horseshow, 3 timmar världsklassig dressyr. I'm in love. Och på tal om dressyr, hästar, ridning osv ska nog jag prova att rida imorn igen efter min fina lilla krasch i måndags, hehe. Får väll se hur det går, hon har ju trots allt vilat i 4 dagar då... Men det går nog bra. kanske.
Här kommer iaf en bild på antagligen världens bästa ekipage genom tiderna Edward Gaal och Totilas. Världsrekordet 92% på en ritt, det är ganska galet bra det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0