lyckad dag

FANTASTISK UNDERBAAR HÄST jag har!!!!!!!! <3333
Säsongsdebuten kunde nog inte gå så himla mycket bättre. 60,0% (kunde vart liiiite bättre dock) i LA:1 och 68,27% i LB:1 och det räckte till en 4:e placering!! :D Är så sjukt lycklig! Det känns så bra när all tid och träning som jag lagt ner börjar ge resultat!! Bara att ladda om inför nästa helg när vi ska iväg till Fagersta och rida en regional LA:4. Det kommer anatgligen gå mindre bra.. men whatever.. övning ger färdighet. ska bli grymt kul iaf :)
Och nu... BARA BAM BAM BAM BAAAAAAA.. ska jag bara kolla på film och käka ostkrokar tills jag slocknar ikväll, vilket kommer vara ganska snart. Det tycker då i alla fall jag själv att jag är värd.  

Underbaraste finaste flickan <3 och snart är det en blå-gul rosett som sitter där. I HOPE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0