imorgon gäller det

1 dag kvar nu. Både jag och Carry är laddade till tuusen. Alla grejer är smörjda och putsade och skiner som aldrig förr. Borde försöka sikta på att tävla oftare så mina grejer blir smörjda nångång.. Packningen och sånt fixar jag imorgon och jag vet väll hur det kommer sluta, sån tidsoptimist som jag är. Men som alla gånger förut så intalar jag mig själv att jag kommer hinna med allt ändå utan att stressa ihjäl mig :) yeahh.....riiiiiiight...
  Men ikväll så ska jag hem till Emma Norman en sväng för hon fyller nämligen 18 imorn!!  jösses vad tiden går snabbt.. jag får nästan lite ångest, jag vill inte bli gammal och skröpplig. Hoppas jag dör innan min kropp gör det.. Nej men nu vart det negativt kände jag. POSITIVT ska det vara. Så Grattis till Emma en dag i förväg :D<3 och lycka till till mig själv imorn! heh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0