duktig tjej

Jag är nog den mest otekniska tjej jag känner vad gäller datorer. Men trots det lyckades jag skapa en blogg. Är förvånansvärt stolt över mig själv måste jag påpeka. Faast "man ska inte ropa hej innan man kommit över bäcken" finns det ett svensk ordspråk som heter och det ska jag nog rätta mig till nu för jag har verkligen ingen aning om hur bloggen funkar och hur man fixar header (heter det ens så?) och sånt.. Men om jag har tur kanske det sker ett mirakel och jag lär mig det?.. Men den som lever får se. 

Lite om mig själv. Jag kan nog kalla mig själv för hästälskare så jag tänkte lägga till en liten varning för alla o-hästintresserade: jag kommer antagligen skriva ganska mycket om mina hästar men framförallt mitt underbara sto, Carry On. Så om du inte gillar hästar är det här kanske ingen prio-ett blogg för dig alla dagar. För övrigt har jag ett ganska normalt(tråkigt) liv. Skolan, kompisar, träning.. Ja det var nog allt.

Hej-svejs så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0