3 år!!

"Vems dag är det idag, jo idag är det elias födelsedag!" (ska läsas med melodi) Grattis lillebrorsan på 3 års dagen!! :D Och födelsedag i våran familj innebär en sjuhelsikes massa fiiikaa. Så det kommer jag göra idag, fika. muuums. Fast först står plugg på schemat.. Ska försöka skriva kemirapporten som våran älskade snygg-Anders (ha ha) ska ha in senast imorgon, så det passar nog bra om jag börjar med den nu.. men jag vill inte.. eller jo det vill jag visst, det ska bli jätte roligt! verkligen. not. Aja, har fikat att se fram emot sen och hästarna såklart. Kan förövrigt tillägga att vi har fått tillskott i stallet över sportlovsveckan. Kul med en extra box att mocka :) faaast. Snäll är hon i alla fall och jag tror Acke är nykär. hihi.
Nej nu SKA jag plugga. hejdå "vink, vink"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0