göteborg!!

Kollade på sista delan av sista harrypotter filmen i tisdags med Kajsa. Den var sjukt bra! På vägen hem så spöregnade det och alltså var vägen pissblöt och jätte hal (vi åkte moppe). Och vad gör jag, jo får vattenplaning i en rondell och så vurpar vi! trodde seriöst att sista dagen var inne ett tag, men det gick bra med oss båda som tur var! Men det värsta var att 2 små 15åriga killar på moppe såg det hela och vände för att kolla så det gick bra med oss. Och innan dom åker iväg så klämmer den ena ur sig "Ta det lugnt nu tjejer, det är blött på vägen..." NEJ?! som att jag inte visste det..... Hahah aja, det var lite kul faktiskt.

NU packar jag för fullt inför Göteborgsresan imorn! Det ska bli galet kul. Jag, Kajsa, Karro och Sandra kommer äga hela göteborg med vårat 4mans tält, trangiakök osv. SÅ hejdå Dalarna och hej Göteborg!!!! Syns på tisdag igen.

PUUUUUUUUUUSS Mathilda, jag kommer sakna dig!!!!!!!!!!!!! (och mycket moget inlägg..... hehehheehheheehehe)




HAHAHHAHA så ful.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahahhahaha IRL LOL ;) ;) ;) när jag såg affe! <3

2011-08-11 @ 20:17:12
URL: http://kajsakavat.spotlife.se
Postat av: the beeest

Åh, kul att du lägger upp så vackra bilder på dina favoriter!!!!! :-)))))))))))))))))))))

2011-08-12 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0