Donna Summer

Idag tror jag faktiskt att jag har hittat den PERFEKTA hästen. Helt underbar att rida, mjuk, lätt, frammåt men inte stark. Snäll och okomplicerad, lugn i all hantering men ändå har hon mycket utstrålning. Och som grädden på moset har hon jätte bra gångarter, allihopa. Om jag ska beskriva den perfekta hästen som jag vill ha så är det hon, verkligen precis allt som jag vill ha! Jag blev så glad efter att jag ridit henne så jag till och med grinade när jag kom hem. Så jävla lycklig verkligen!!!!




Fin youtube bild, men här är hon i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

Underbar beskrivning av hästen! Nyfiken på om du köpt hästen med sammanfattning den perfekta hästen?

Mvh Lisa Johansson

2011-09-05 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0