Adrenalin

Skolan har dragit igång och vi har nollat klart ettorna. Jag kommer sakna det. Det är bland det roligaste jag gjort. Snacka om adrenalinkick. Överväger att gå om 3an för att få nolla en gång till. Och jag trodde aldrig att jag skulle stå längst fram på en scen inför halva skolan och dansa loss i underkläder. Ibland förvånar jag faktiskt mig själv. Men det var nog det där med adrenalinet igen. Sjukt galet. Och hela fredagskvällen var galen. Och hela helgen har varit allt annat än galen. Legat och kollat på GA hela helgen. Skönt. Och lite senare ska jag fira bästa kompisen som fyller år idag. GRATTIS MATHILDA!!!!!! <3<3<3<3<3


Och här är en bild från Göteborg som jag fortfarande inte berättat om, mne jag orkar inte det :) Det var bara en jätte bra semester med härliga vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0