våår och random inlägg

Har promenerat med Mathilda idag igen, vilket vi gjort nästan varje dag de senaste veckorna, duktiga tjejer! Och nej, jag vart inte alls rädd för den tutande lastbilen.. :) OCH jag övningskörde för första gången med transport idag! Måste säga själv att jag är en naturbegåvning på att backa med den, inte för att skryta eller något sådant. Heh. Jag körde självklart inte med älsklingen i transporten, vill ju inte offra hennes liv.. Tog acke istället :) Haha nej, dåligt skämt. Vill självklart inte offra ackes liv heller! Lilla gull-plutten. Men nästa gång, då ska jag se om jag vågar dra Carry. Måste ju börja öva, för om ett halvår har jag ju bestämt att jag ska dra iväg med henne själv på träningar osv. Scarryyy! Fast nej, det kommer gå bra.

För övrigt så markerar Carry på höger fram.......... Är antagligen bara en sträckning och hon är förhoppningsvis bra på onsdag då det har gått 8 dagar sedan jag märkte det. Om inte tror jag seriöst att jag tar livet av mig. När det äntligen börjar gå lite bra och tävlingssäsongen drar igång på riktigt, ja då ska hon gå och bli halt. Nej, livet är bra orättvist ibland.

En till för övrigt grej är att Karro och Sandra fyllde 18 i lördags!!!!! Grattis Grattis till er (i efterskott igen) :D<3
Bara 6 månader minus 5 dagar som jag fyller 18 nu. Och nej, jag längtar inte alls.

Btw, VÅREN ÄR HÄR NUUU!!!!! ä n t l i g e n
Btw2,
varför blir mina inlägg jämt så långa hur lite jag än försöker skriva? Jag vet ju själv hur sjukt drygt och tråkigt det är att läsa långa, ointressanta inlägg.. Får försöka bli lite bättre på det dära alltså!
Btw3, jag har inga intressanta bilder att lägga upp heller, så jag känner själv hur mina inlägg sjunker och sjunker på rolighets/intressant-skalan.
Btw4, jag kom på att jag har ju faktiskt lite bilder från Gambia som jag ännu inte lagt upp, så jag slänger upp en nu.

Ful jävel till fisk det där. Kan kanske vara därför den fått namnet ugly fish.. eller?
En sak är då säker, jag skulle inte vilja simma på samma ställe som den där.....( och nej, jag har ju absolut inte redan gjort det heller. . .)



Applåder till den stackaren som orkat plöjt igenom allt ovan.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0