skön lovdag

Tog mig en välförtjänt sovmorgon idag! Sen la jag mig på verandan iförd bikini och insmörjd med olja, måste ju underhålla brännan nu. Där låg jag i ca 5 timmar ( men vart jag nå brunare för det? typ inte..) och läste ca 200 sidor ur min bok, nästan utläst alltså. Mot eftermiddagen bestämde jag mig för att göra lite nytta och reste mig faktiskt upp från mitt sköna liggande läge och busade med lillebror Sebastian 1 timme på studsmattan, mockade skit ur lilla hagen (3 överfulla kärror vart det, sjukt hur två hästar kan skita så mycket på typ bara 2 veckor.. nu har jag bara stora hagen kvar där dom gått ett år, så jag gissar att det blir en sisodär 50 kärror eller liknande. fyfan.), fixade stallet, borstade igenom båda hästarna rejält så nu är dom i alla fall lite rena.. sedan tog jag mig en liten springtur på 20 min innan jag satte mig framför tvn och käkade kebabrulle, underbart gott! 

Den här dagen kan sammanfattas som en typisk, skön lovdag och det känns underbart bra! Synd bara att det fortfarande är april och alltså bara påsklov.. men om 7 veckor då jäklar är det minsann SOMMARLOV! och om typ 9 veckor är det p&l!!! längtar sjukt mycket!!
Haha sjukt tråkigt inlägg det här vart, men skön dag i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Svenanneli

I love guest books, keep up the good work!

2011-08-26 @ 16:10:14
URL: http://svenanneli.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0