Obra chokladbollar

Kom hem lite lagomt svettig och mysig från träningen för en stund sen. Som för övrigt gick helt okej, men det är inte lika kul att rida när jag inte kan rida min bäbis.. Men aja, sak samma, det jag ville ha sagt var att jag var/är otroligt sötsugen och tänkte göra lite mumsiga chokladbollar till desperate housewifes. När jag glad i hågen hade blandat ihop allt förutom kakaon så "-Mamma, vart är kakaon nånstans?? - Oj just ja, den är ju slut...." Så istället fick jag ha i nån äcklig daim-oboy pulver så det vart att smacka äckel-daim av hela skiten. Men skicklig som jag är så lyckades jag rädda det ändå med lite vanlig oboy och mycket vaniljsocker. Så nu är dom heltokejätligapågränsentillgoda. 
Nu ska jag invänta chokladbolls-ätandet och dh-tittandet med en dusch. Sen ska jag krypa till sängs och sova, läääänge, imorn bitti. Faaast :PppPPpPpP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0