grillchill

Kvällen hos Kajsa var extremt trevlig med extremt god mat och extremt trevliga vänner!! Moppefärden hem var däremot extremt mycket mindre trevlig. För det första så orkar den typ bara gå i 20 km/h i minsta lilla uppförsbacke och för det andra ser jag inte ett piss när det är mörkt ute, har ca 10m upplyst väg framför mig. livsfarligt. Det tredje är att det är sjukt mörkt ute och jag är sjukt rädd för att det ska komma någon ur skogen och hoppa på mig och typ mörda mig eller liknande. Och det blir inte bättre när jag tänker på att jag inte har någon chans att dra ifrån den personen med moppen för den är så inn-i-helvetes seg och långsam.. Meen, jag kom hem i ett stycke som tur va, den här gången.. heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0