goodis

Idag är det första gången som jag äter godis sedan nyår. Ganska duktigt om jag får säga det själv. Men nu tänker jag sluta med sådant fjanteri, jag tycker att jag är värd att få äta godis. Speciellt idag..... Men det känns lite bättre efter att jag gråtit ut mot mammas axel i alla fall. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra.. Ska låta helgen gå och sedan får vi försöka komma på något. För jag kommer inte klara mig utan att ha nånting att göra om dagarna... Men nu ska jag försöka leva i nuet och gå ut och ha en ny brottningsmatch med Carry och försöka få i henne lite medicin. Det är alltid intressant och se hur det slutar för jag har inte jätte mycket att sätta emot när hon börjar bråka.. he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0