det här händer bara inte..

Var till veterinären med Carry igår för hon markerade fortfarande. Men under undersökningen visade det sig att det inte alls var höger fram som jag trodde utan vänster bak (tydligen väldigt lätt att blanda ihop höger fram-vänster bak och tvärtom..). Och det betyder att det kanske är hennes gamla hälta som är tillbaka.. och om det är det så är det ett tecken på att hon helt enkelt inte håller för den träning/tävlingsnivån jag vill vara på.. Och om det är så har jag nog ridit min sista tävling på henne.. Fan jag blir så förbannat jävla ledsen! Precis nu när det äntligen började gå bra! Men jag är mest ledsen över att hon då antagligen kommer bli promenadhäst eller liknande och att hon kommer tyna bort helt. Alla muskler kommer försvinna och hon kommer aldrig få visa upp sitt pigga, busiga och energiska sätt längre på tävlingsbanorna som jag vet att hon älskar, det hugger verkligen i hjärtat när jag tänker på det. Hon kommer bara gå och lulla runt och se ut som ett vrak.. Fy fan, tårarna bara sprutar när jag tänker på det, det är nog det absolut värsta som kan hända... Men det finns fortfarande en chans att det inte alls är den gamla skadan som är tillbaka utan att det bara är en tillfällig hälta som bara råkade bli på vänster bak. Jag hoppas innerligt att det är så!!! Så nu ska hon äta aniinflamatoriskt i 2 veckor sedan om 3 veckor ska vi tillbaka med henne till veterinären. Om hon fortfarande är halt då så vet jag seriöst inte vart jag tar vägen. Carry är mitt liv.

 

Åh, älskade underbara bästa vännen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0