2009-04-10

2 år går fort, 2 år går fort när man har någon att älska och någon som ställer upp för en i alla väder.
För 2 år sedan gick du ur transporten och ut på gårdsplanen och du var MIN.
Varje dag har du varit min sol och lyft upp min vardag.
Även fast vissa dagar innehållit regn lyser solen alltid igenom de tjockaste regnmålnen.
Vi har fått kämpat och vi har mött flera hinder, men tillsammans är vi starka och klarar av allt.
Du betyder så ofantligt mycket för mig att inte ens ord räcker till. 
Du är glädjen i mitt liv.
Och jag hoppas, att vi får många lyckliga år tillsammans.
Du är mitt allt.
2009-04-10 är inget datum jag glömmer, det var då du blev en del av mitt liv.
Carry On, jag älskar dig av hela mitt hjärta <3



Kommentarer
Postat av: Mathilda

ååååååå gullisar!!! :-)

2011-04-11 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0